zaterdag 17 december 2011

Graduation UNCW Fall 2011

Alle examens zijn inmiddels voorbij en ze zijn ook allemaal met goede cijfers afgesloten! Al m'n teamgenoten op Kosta na zijn naar huis. Het is kerstvakantie hier en dat betekent dat bijna alle studenten naar huis gaan om familie/vrienden op te zoeken. Ik moet nog even wachten want de 24ste ga ik naar Bonaire!! Op vakantie met een van mijn beste vrienden Jovanni Meeuwsen. Dat betekent dus nog een week in Wilmington.. de coaches zijn ook hier dus Kosta en ik kunnen zoveel trainen als we willen. Daarnaast is ook onze fitness coach nog hier dus we maken ook veel gebruik van de gym.. Mijn roommate en teammate Cheers uit Engeland is gisteren terug gevlogen naar London, maar zijn nieuwe ford mustang model 2012 heeft ie voor mij achter gelaten dus daar rijd ik nu in.. super snelle auto!!

Ook al zijn bijna alle studenten weg, er is toch nog wel veel te doen.. Zo zijn Kosta en ik onder andere uitgenodigd om deze week mee te gaan varen op de boot van mensen die vaak komen kijken naar onze wedstrijden. Ook was er vandaag de graduation ceremony van alle studenten die afgestudeerd zijn dit semester. Als je slaagt krijg je een speciaal soort pak en een hoed en een ceremonie in het basketbal stadion.. Illia, teamgenoot van afgelopen seizoen, is geslaagd dit semester dus Kosta en ik gingen voor hem naar de ceremony kijken. Daarna gaf hij een afscheids feestje in het huis waar hij de afgelopen maanden verbleef. In een gastgezin van een erg rijke familie, ze hadden een enorme villa en heel erg lekker eten gemaakt voor alle mensen die langs kwamen voor Illia. We werden goed verwend met kaviaar, garnalen, speciaal fruit en allerlei andere dingen.. Ik probeerde een stukje te filmen van de ceremony, ook al was het van te ver weg... Zie filmpje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten