dinsdag 12 juni 2012

Tight one !!

Afgelopen weekend heb ik goed gespeeld tijdens m'n eerste future.. ik won de eerste wedstrijd van een Amerikaanse jongen die ook bekend was bij m'n coaches in Amerika. Die wisten al meteen tegen wie ik moest en stuurde de avond van tevoren nog berichten om succes te wensen enzo! Ik speelde goed op de belangrijke momenten en won met 6-3 6-2. De dag erna speelde ik de volgende wedstrijd tegen een andere Nederlander, het werd een lange driesetter en ik wist net niet aan het langste eind te trekken.. eindstand was 3-6 6-3 4-6.. Toch speelde ik m'n beste wedstrijd sinds ik terug ben in Nederland dus dat geeft wel vertrouwen, nog een paar van deze toernooien en dat zal m'n niveau zeker omhoog helpen!! De komende 4 weekenden gaat dat echter niet lukken omdat ik dan naar Duitsland ga om daar voor een team te spelen! Het team waar ik voor speel is in Bonn en de komende 4 weken hebben we nog competitie wedstrijden! Ook weer een nieuwe ervaring, heb er veel zin in !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten