zondag 16 september 2012

Tournaments !!

Vorig weekend hebben we ons eerste toernooi van het jaar gehad.. gehouden op Country Club Landfall in Wilmington, dit is een erg mooie country club waar we op green clay banen speelden! Er kwamen spelers van 6 verschillende scholen, en we werden door de coaches verdeeld in 3 verschillende schema's: A, B en C. A was het hoogste en ik werd zowel in de single als dubbel in het A-schema geplaatst! In de single kwam ik tot de kwartfinale die ik helaas in 3 sets verloor.. in de dubbel samen met Michael Reilly kwamen we tot de halve finale die we nipt met 1 break verschil verloren.. (8-6) Coach was toch tevreden met het toernooi, allemaal haalden we goede resultaten. Zoals coach altijd zegt zijn het juist de goede resultaten die hem motiveren om extra hard te werken, dus deze week was het ook extra hard werken. Hij investeert nu veel tijd met mij in prive trainingen en heeft zelfs een speciaal schema ontwikkelt dat ik moet volgen in de gym. Vandaag hadden we een dag vrij, maar wel flinke spierpijn van afgelopen week! Volgend weekend is het volgende toernooi, dan gaan we naar Elon in North Carolina.. Let's go !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten