zondag 10 april 2011

Save the best for last...

Senior day goed afgesloten! Coach heeft voor elke senior van het team een brief geschreven, en zijn nieuwe ritueel is dat hij vanaf nu voor elke wedstrijd er 1 voor leest aan een van de seniors.... Gisteren was Dubbs aan de beurt, en nu begrijp ik pas echt dat het voor coach veel meer dan een gewone baan is. Als je 4 jaar lang met de spelers rondreist dan bouw je toch wel een erg speciale band op! Iedereen was dan ook extra gemotiveerd om de wedstrijd te winnen. We hadden veel publiek, Jersey en ik dubbelde weer samen, en vanaf het begin waren we erg scherp en wisten we de wedstrijd met 8-3 te winnen. Ook Shuks/Coop wisten te winnen dus het dubbelpunt was binnen! Daarna door naar de singles, ik begon daarin ook scherp en speelde mijn beste wedstrijd tot nu toe. Mijn tegenstander kon in het begin nog redelijk bijblijven maar ik kon steeds meer druk zetten, 6-1 6-0 gewonnen!

Vandaag gaan we de clinic verzorgen met John McEnroe en Todd Martin, later op de dag geven zij de demonstratiewedstrijd in het bb stadion.... Mooie afsluiting van een speciaal weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten