maandag 2 april 2012

Happy Days!

Ondertussen zijn m'n broer Jochem en m'n pa Roland veilig aangekomen in Wilmington en hebben we al een paar dagen kunnen genieten van het strand, het weer en het tennis hier.. Vandaag hadden we een wedstrijd tegen Old Dominion University, de eerste conference match van het jaar! Ik dubbelde weer met Rafa, en we speelden goed op de belangrijke momenten. Doordat we een hoog percentage eerste services insloegen kwamen we niet in de problemen en wonnen we met 8-5. Daarna door naar de singles.. Ik begon met heel erg goed tennis en kwam meteen met 5-0 voor, daarna zakte ik echter weg maar wist de eerste set nog wel met 6-3 te winnen. In de tweede set lukte het allemaal net niet en die verloor ik zomaar met 0-6.. We hebben het er vaak over met de coaches dat we met name als we voorstaan extra gas bij moeten geven, en dit was een typisch voorbeeld van hoe dat juist niet moest.. ik liet m'n tegenstander terug komen in de wedstrijd terwijl je juist als je voor staat extra scherp moet zijn en hem geen kans mag geven om hem terug te laten komen.. In de derde set kwam ik gelukkig goed terug en die won ik ook met een dubbele break; uitslag 6-3 0-6 6-3. De totaalscore was 6-1, coach was tevreden met het resultaat en ik natuurlijk met de twee extra speciale fans tijdens deze wedstrijd! Morgen hebben we een dag vrij en de voorspelling is dat het zo'n 30 graden zal worden dus kunnen we daar mooi van genieten op het strand.. Happy Days!


Hier met Jochem en Roland de eerste avond, eten aan het water!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten