maandag 7 januari 2013

Back in the States!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht op de site geplaatst heb.. Maar ondertussen in het off-season, met wat minder trainen en tennis, is er toch van alles gebeurd! Zo ben ik onder andere tijdens de Thanksgiving Break een paar dagen naar Miami geweest met teamgenoot Kaue en een aantal andere vrienden. Hier hebben we een kleine week vakantie gehouden, na fall-season en voordat we ons moesten gaan concentreren op de tentamens. De tentamens van afgelopen semester waren zwaarder dan ik gewend was, dus dat was even bikkelen! Uiteindelijk heb ik wel alles goed afgesloten met alleen maar A's en B's, dus naast de leraren kon ook Coach tevreden zijn.. Hij zegt altijd dat we hier zijn om te tennissen, maar stiekem vindt ie het toch wel belangrijk dat we ook goede punten halen op school.. Na de tentamenweken was het al snel Christmas Break, en in deze vakantie gaan bijna alle studenten terug naar "huis" om daar de kerst en nieuwjaar met hun families door te brengen. Gelukkig kon ik ook 3 weken terug naar Nederland, en in deze periode is het naast tijd doorbrengen met familie en vrienden vooral zaak om fit te worden voor het seizoen. Ik heb veel getraind, gefitnesst en conditietraining gedaan om zo weer in shape terug naar de USA te gaan.. Gister ben ik hier weer aangekomen en deze week beginnen we weer met ons volle trainingsschema... 20 januari is al de eerste wedstrijd en die dag komt snel dichterbij! Let's Go Hawks in 2013 !!!

1 opmerking:

  1. Hoi Pedro,
    Stuit toevallig op je berichtje! Goed te lezen man dat alles lekker loopt. Ben trouwens wel geïnteresseerd naar die fitness oefeningen die je doet. Heb je daar wat van op papier voor me? Veel groeten, plezier en succes!
    Ana en Alex

    BeantwoordenVerwijderen