dinsdag 22 januari 2013

Strong Start

De kop is er weer af! Afgelopen weekend hebben we de eerste wedstrijden van het seizoen gespeeld en die zijn erg goed verlopen! De eerste wedstrijd speelden we tegen Troy uit Alabama, en ik speelde de dubbel met mijn Braziliaanse teamgenoot Kaue. We waren goed op elkaar in gespeeld en wonnen vrij gemakkelijk met 8-1. In de single daarna ging het ook soepeltjes, die won ik met 6-2 6-1. Alle andere wedstrijden werden ook door ons gewonnen, en als je alles wint dan wordt dat hier een "Sweep" genoemd. Maar zoals altijd willen we altijd beter, dus ook de tweede wedstrijd werd een Sweep! Tegen App State verloor ik vorig jaar nog mijn single, dus een revanche had ik hard nodig! Wederom dubbelde ik met Kaue, we stonden met 7-2 voor toen we moesten stoppen omdat onze andere twee dubbel teams al gewonnen hadden en het dubbelpunt dus beslist was. Daarna door naar de singles, en met name door sterk serveren won ik met 6-3 6-3. Twee perfecte dagen dus, er werd zelfs geen set verloren! Coach was tevreden, maar de focus ligt alweer op de volgende wedstrijden want komende donderdag vertrekken we naar Florida waar we zaterdag en zondag de National Indoors Championships gaan spelen! Dan zal het een stuk zwaarder worden, maar we zijn overal klaar voor! Let's go Hawks!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten