dinsdag 2 oktober 2012

Busy Days..

Het toernooi in Porter's Neck afgelopen weekend was een sterk bezet toernooi, en het was redelijk gegaan.. In de dubbel speelde ik samen met Zach Hublitz, sophomore uit Washington, de eerste ronde wonnen we vrij gemakkelijk met 8-3 en daarna mochten we aantreden tegen het als eerste geplaatste koppel. Omdat dit geen college toernooi was maar een pro-toernooi, deden er ook ATP spelers mee, en een van onze tegenstanders was de nummer 300 van de ATP lijst! Een mooie uitdaging dus! We begonnen sterk en kwamen een break voor (4-2) we konden de intensiteit echter net niet vast houden en verloren uiteindelijk met 5-8... Onze tegenstanders wisten uiteindelijk het toernooi ook te winnen.. In de single speelde ik 3 wedstrijden, de eerste wedstrijd was ik erg in vorm en won ik met 6-1 6-0 van een andere college speler, daarna won ik met 6-2 6-3 van een junior die misschien ook naar UNCW wil komen.. In de wedstrijd daarna speelde ik tegen een jongen die al klaar was met college en zich nu volledig op tennis richt, hij was 2,10 en speelde een beetje een alles-of-niets spelletje.. Ik speelde helemaal niet slecht, maar hij raakte alles en zijn spel gaf mij weinig ritme. Ik kon lang bij blijven maar wat ongelukkige momenten aan het einde van de tweede set kostte me de zege.. 3-6 6-7.. Toch was ik tevreden met hoe ik gespeeld had, alleen wel jammer dat hij de dag erna in de volgende ronde er niks meer van bakte en dik verloor.. Maar dat hoort bij tennis! Deze week is het tentamenweek op school en heb ik in 4 dagen tijd; 4 examens, 2 quizzes, 1 project en 1 paper.. Daarnaast ook het gewone trainingsschema weer oppakken.. even bikkelen dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten