zondag 21 augustus 2011

Hello Wilmington !!

Vanavond dan weer aangekomen in Wilmington! Goede reis gehad en zeker weer goed om iedereen hier weer te zien... de campus is al weer erg druk en woensdag beginnen de lessen op school weer.
In het vliegtuig naar Atlanta zat ik naast een wat ouder echtpaar uit Phoenix (arizona) en zij hadden een rondtrip gemaakt door Europa.. De man was erg enthousiast zijn verhalen aan het vertellen en daardoor ging de tijd best wel snel, de vlucht is toch bijna 10 uur! Ik had ook geluk, want zij wilden beide niet eten in het vliegtuig zodat ze een goede Amerikaanse maaltijd konden eten als ze aankwamen.. Daar wist ik wel raad mee dus had ik meteen een triple portie bij alle maaltijden in het vliegtuig! Na de aankomst in Atlanta is het een heel proces om door de douane te komen, en daarna had ik nog een connection flight door naar Wilmington.. Die vliegtuigjes die binnenlandse vluchten maken stellen eigenlijk niet zoveel voor en zijn vaak nog kleiner dan de gemiddelde stadsbus in Eindhoven!

Eenmaal aangekomen in Wilmington werd ik opgehaald door mijn teamgenoot Matt (nickname Cheers). Hij heeft namelijk van zijn ouders een nieuwe Ford Mustang gekregen! dus dat is wel even Rollin' Like Bauses.. Daarna met een aantal oude bekenden nog wat gegeten, ben benieuwd wat de komende 2 dagen precies gaan brengen! Nu eerst snel gaan slapen want ben al meer dan 24 uur wakker, en moet weer fit zijn komende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten