vrijdag 12 augustus 2011

Zekere voor het onzekere

Terwijl ik zelf een paar dagen niet heb getennist, ben ik wel nog met tennis bezig geweest. Zo ben ik onder andere met mijn broertje Fons en zijn trainingsmaatje Jim naar de nationale jeugd kampioenschappen geweest. Zij zijn pas 9 maar mogen volgend jaar ook al mee doen in de categorie t/m 12 jaar. Leuk om de beste jeugd van dit moment in Nederland te zien spelen, kan ik ook als coach weer van leren!



Gister heb ik voor het eerst weer zelf getennist en dit ging best wel goed, echter is de peesontsteking nog niet weg en als ik nu weer veel ga spelen gaat het herstel waarschijnlijk een stuk langer duren.. Vandaar dat ik in overleg met Coach in Amerika en Wart ook heb besloten om het eerst helemaal goed te laten herstellen zodat ik hopelijk helemaal fit naar de States kan terugkeren. Dit betekent wel dat ik het NK moet missen volgende week, heel erg jammer !! Maar het lijkt me toch verstandiger om het zekere voor het onzekere te nemen... Nog 8 dagen in Nederland, 21 augustus weer terug naar Wilmington! Heb zin om weer terug te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten