dinsdag 8 november 2011

NC State this weekend..

Afgelopen weekend hebben we met het team een clinic verzorgd op de country club van Porters Neck, de club waar we vorige week toernooi hadden. Als bedankje verzorgden we een ochtend en middag programma voor zo'n zestig mensen die allemaal met pensioen waren.. Ze vonden het allemaal leuk en daarnaast was het ook een goede manier om nieuwe contacten te maken, de meesten hebben hoog gefunctioneerd in de business wereld en meer dan 80% van de mensen waar ik mee gesproken heb zijn in Nederland geweest.. Er was zelfs een Nederlandse mevrouw die nog steeds goed Nederlands sprak nadat ze in de jaren '80 in de USA was komen wonen.. Het is gek dat toch heel veel Amerikanen op de een of andere manier een relatie hebben met het kleine Nederland, ze hebben er gewerkt of er woont familie of wat dan ook..

Verder zijn we weer hard aan het trainen, komend weekend speel ik nog een laatste money tournament bij NC State.. Dit is een toernooi dat eigenlijk niet op de kalender stond, maar omdat ik vanwege de blessure in het begin wat gemist had mocht ik hier nog aan mee doen. We gaan er zelf met z'n vieren naar toe (Rafa, Cheers, Swillie en ik) Swillie is een nieuwe speler uit Engeland genaamd Sam Williams... De coaches mogen niet mee omdat dit toernooi niet meer op het programma staat, maar we vinden het ook wel fijn om zelf eens een keer alles te regelen.. We kunnen verblijven in het huis van Michael Reilly, een andere freshman uit het team, we bleven hier ook toen de Hurricane Irene eraan kwam.. Het is een indoor toernooi en ik ga dubbelen samen met Rafa, hopelijk kunnen we onze goede wedstrijden van het vorige toernooi voortzetten! Vamos !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten