donderdag 24 november 2011

Thanksgiving / Ice Skating

Het is Thanksgiving break in Amerika, een paar dagen vakantie, vrij van school en tennis, maar we kunnen zoveel trainen als we zelf willen! Daarnaast dus ook tijd voor eens wat andere leuke dingen, zo zijn we onder andere gisteren gaan schaatsen met een aantal vrienden.. Het ijshockey team van onze school speelt hier altijd hun wedstrijden, maar als ze niet spelen kan iedereen hier komen en voor een paar dollar schaatsen.. Er waren twee kleine jongetjes aan het schaatsen, ze waren 6 en 8 jaar oud en spelen al ijshockey sinds ze 3 zijn! Ze speelden tikkertje en bewogen op het ijs alsof ze gewoon aan het rennen waren en ik vroeg ze of ze tegen me durfde te racen.. Ik probeerde het wel maar zelfs met een valse start kon ik ze niet verslaan, ik werd aan beide kanten ingehaald... zie de video!!



Daarna kregen Illia en ik nog een speciale training van ze en leerden ze ons een aantal trucs, en we mochten met ze op de foto..



Vandaag is de echte Thanksgiving dag, en Rafa, Swillie en ik gaan naar het huis van Taylor (T-vaughn, onze assistant coach) en daarna naar zijn familie.. In principe is Thanksgiving gewoon een feest waarbij iedereen zoveel eet als mogelijk is dus ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten