zaterdag 28 januari 2012

UNCW History!!

Vandaag een 4-2 zege geboekt op South Florida !! En daarmee schrijven we geschiedenis voor UNCW; er is namelijk nog nooit een sportteam van UNCW doorgedrongen tot de laatste 32 van een nationaal toernooi. We zitten nu bij de laatste 32 van het land! Morgen spelen we tegen de nummer 1 van amerika; USC. Zij hebben de laatste 3 jaar het nationale kampioenschap gewonnen dus kunnen we ons echt meten met de beste!

De wedstrijd vandaag begon moeizaam en in alle drie de dubbels kwamen we een break achter.. Kosta en Coop wisten uiteindelijk te winnen maar Sam en Michael verloren, het kwam dus aan op onze dubbel! Rafa en ik kwamen 6-3 achter maar kwamen terug tot 6-6, hierop volgde een erg lange game en de tegenstander sloeg 3 keer een ace op breakpoint voor ons. Dit bleek echter niet genoeg voor hem want we braken hem en op 7-6 serveerde ik de wedstrijd uit. dubbelpunt binnen , 1-0 voor!

Daarna gingen we de singles in, Kosta won snel en Michael Reilly verloor snel waardoor we 2-1 voorstonden.. Coop, Rafa, Kaue en ik waren allemaal bezig in de derde set en we stonden allemaal een break achter.. Ik wist het na een goede tweede set helaas niet te redden maar Rafa en Coop kwamen erg sterk terug wat ons de 4-2 zege gaf! Coach was erg tevreden over de tweede set, maar we moeten blijven werken aan de aandachtspunten. Hij vindt het belangrijk dat ik elk punt volledig geconcentreerd ben en nooit zomaar een punt weg geef, dat is namelijk mijn zwakke punt.. Het gebeurt nog te vaak dat ik een paar goede punten zomaar afwissel met domme fouten en dat moet veranderen! Maar we zijn door, en morgen tegen de nummer 1 van Amerika !!

Ook deze wedstrijd is weer live te volgen op dezelfde website!
We spelen om 13.00 hier, dat is 22.00 (zondag) in Nederland!!

Go Hawks !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten