vrijdag 3 februari 2012

Got the W !!

Na onze trip naar California hadden we vandaag alweer een thuiswedstrijd! We speelden tegen Coastal Carolina University, waar we vorig jaar van gewonnen hadden! Ik speelde weer de dubbel met Rafa, onze return games gingen niet super maar op eigen service kwamen we niet in de problemen.. Hierdoor was 1 break genoeg en wonnen we uiteindelijk de dubbel met 8-6. Ook de andere twee dubbels gingen goed en het dubbelpunt was binnen!! Toen de singles in, ik speelde de 3e single en begon niet sterk.. De laatste wedstrijden kwam ik er goed achter dat het spelen voor een Universiteit in Amerika heel anders is dan de competitie en de toernooien in Amerika.. vorig jaar stond ik niet elke keer opgesteld in de singles maar nu wel, en dat is toch even wennen! In de voorgaande wedstrijden speelde ik ook te voorzichtig en tight waardoor ik niet lekker mijn eigen spel kon spelen, vandaag was dit ook zo en verloor ik de eerste set met 3-6.. Daarna ging ik echter steeds losser en agressiever spelen en steeds meer mijn eigen spel spelen. Dit ging goed en ik won de tweede set met 6-1.. Daarna op naar de derde, mijn tegenstander bleef hard vechten en het nivo steeg, op de belangrijke momenten was ik de meest aanvallende speler en daardoor won ik uiteindelijk et 7-4 in de tiebreak.. uitslag 3-6 6-1 7-6(4) !! Totaalscore was 5-2, Coop op nummer 1 en Kosta op nummer 4 konden het helaas niet redden.. Rafa won op 2, Kaue won op 5 en Sam (Swillie) won op 6.. Persoonlijk toch 2 goede wedstrijden gespeeld en dat geeft vertrouwen voor de komende wedstrijden ! Go Hawks !! Check de foto's!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten