donderdag 31 mei 2012

Clay Season!

Inmiddels terug in Nederland heb ik m'n eerste toernooi er alweer opzitten! Dit was het A-toernooi van Bastion Baselaar, waar ik na een aantal overtuigende rondes de finale verloor.. de tweede plek dus! Het is toch moeilijker dan ik had gedacht om weer aan het gravel te wennen, als je een jaar lang alleen op hardcourt banen gespeeld hebt dan is het erg aanpassen. Maar nog even goed trainen op het gravel en dan ben ik weer helemaal in vorm! Ondertussen ben ik ook geaccepteerd voor mijn eerste pro-toernooi deze zomer, dit is een future in Zuidwolde. Vorig jaar zou ik aan het einde van het seizoen ook een paar futures gaan spelen maar een blessure hield me toen terug, nu kan ik er dus echt aan beginnen! Daarnaast spelen we met ons team bij de Korrel komende zondag de laatste wedstrijd; thuis tegen Merletten! We hopen op zoveel mogelijk publiek dus we zien iedereen graag komende zondag bij de korrel, 12 uur beginnen! Let's Go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten