maandag 14 mei 2012

Headed back home!!

Het NCAA toernooi ging helaas niet zo succesvol als we gehoopt hadden.. Omdat Swillie geblesseerd was speelde ik de dubbel met Michael Reilly, voor de tweede keer dit jaar, de eerste keer was de allereerste wedstrijd.. het was dus even wennen aan elkaar maar toch speelden we goed, het verschil was klein en we verloren uiteindelijk met een break 5-8.. De andere dubbels verloren we ook dus het dubbelpunt naar Tennessee.. Daarna gingen we door naar de singles, ik stond de hele week al erg goed te spelen en kon dit niveau vasthouden. Ik speelde tegen een Australier die 900 van de wereld stond voordat hij naar college kwam, ik speelde agressief en serveerde goed en won met 6-4 6-1. De tweede set was waarschijnljk de beste set die ik dit jaar gespeeld heb, op het juiste moment dus! Maar ondertussen hadden Blitz en Kaue al verloren waardoor we totaal 3-1 achterstonden.. Rafa, Coop en Kosta stonden nog op de baan en we moesten ze alle 3 winnen om door te gaan.. Rafa en Kosta waren aan het winnen maar Coop verloor zijn wedstrijd helaas.. We zaten er best dichtbij dus, maar net niet goed genoeg... Coach was toch tevreden met onze mentaliteit en dat we voor elk punt bleven vechten zoals altijd.. Wat wel erg speciaal was, waren alle fans die kwamen kijken. Er waren heel veel mensen uit Wilmington gekomen maar ook veel studenten die bij ons op school zitten maar in Chapel Hill wonen kwamen ons aanmoedigen.. Voor coach betekent dit ook veel, hij wil graag de seahawk-family uitbreiden en dit is een mooi resultaat ervan.. Maar nu dus weer naar Nederland, deze week vlieg ik terug om zondag al de eerste wedstrijd bij mijn team De Korrel in Veldhoven te spelen !! Ben sinds augustus niet meer in Nederland geweest dus kijk er naar uit om weer terug te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten