woensdag 22 augustus 2012

Back in the Dub!!

Gisteravond weer terug gekomen in Wilmington, North Carolina! Na een lange vlucht en wat vertraging op Atlanta airport kwam ik rond half 11 savonds aan in Wilmington.. Ik werd meteen opgepikt door teamgenoot Michael Reilly en toen ik eenmaal terug was in ons appartement waren bijna alle teamgenoten daar. Ik was de laatste die terug kwam na de zomer, vanochtend begon de school alweer! Nu net klaar met the first day of classes.. straks hebben we een meeting met het team en de eerste training! Het leven van een student-athlete begint dus meteen weer! The Dub is de bijnaam van onze school, de W (double u) van Wilmington wordt namelijk afgekort tot The Dub!

1 opmerking:

  1. Jammer dat ik je niet meer heb gesproken....Veel !! succes in het komende jaar. We blijven je volgen !!
    Doelen gesteld?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen