woensdag 1 augustus 2012

Back on Track !!

Na een paar nodige dagen rust gehad te hebben begon ik weer met trainen en een a-toernooi in Nederland.. Dit was het toernooi van Rapiditas in Nijmegen! Ik was weer fris en had er veel zin in, en het ging elke dag beter! De eerste ronde won ik met 6-4 6-4 en de tweede ronde met 6-1 6-4.. Ik voelde de vorm steeds meer terug komen en won daarna de kwartfinale overtuigend met 6-2 6-1.. De dag erna mocht ik aantreden tegen de nummer 30 van Nederland Hugo Leenders.. Een dag eerder had ik in de dubbel samen met Stijn de Gier nog van hem verloren dus het was een mooi moment om revanche te nemen.. Mijn niveau lag weer wat hoger dan de dag ervoor en mede door sterk serveren won ik met 6-4 7-5! Op naar de finale dus, het vertrouwen groeide en ik had er veel zin in.. Na een wat stroeve start won ik de eerste set in de finale met 7-6 en leek het de goede kant op te gaan. Daarna ging het echter even wat minder en ik verloor de tweede set met 2-6.. Niks aan de hand, want ik wist dat als ik goed speelde dat ik de derde set weer zou gaan winnen.. Het werd heel erg spannend, met meerdere honderden mensen aan de kant als publiek werd het een echt gevecht dat uitliep op een tiebreak in de derde set.. Er leek geen einde aan te komen en we hadden allebei al een matchpoint gehad waarna ik uiteindelijk de wedstrijd verloor met 9-7 in de tiebreak... Zo dichtbij maar alsnog verloren.. ik had echt het gevoel dat ik de betere speler was maar het mocht niet baten.. Achteraf wel een goed toernooi gespeeld en weer terug in vorm gekomen.. dus de focus is terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten