zaterdag 11 augustus 2012

National Championships coming up!

Na de goede week in Nijmegen deed ik mee aan een a-toernooi in Utrecht.. ik begon de eerste ronde erg moeizaam tegen Stijn de Gier (dubbelpartner van de week ervoor) en kwam met 1-6 0-2 achter.. gelukkig wist ik me te herpakken en won ik uiteindelijk nog met 1-6 6-3 6-3. Hierna won ik de tweede ronde vrij gemakkelijk en kwam ik in de kwartfinale uit tegen Sebastiaan Bonapart, een jongen die bij de beste spelers van Nederland onder 18 staat. Het werd een zware wedstrijd waarin ik de eerste set verloor en de tweede set op een tiebreak uitliep, hierin kwam ik met 4-6 achter en dus 2 matchpoints voor hem! Maar ik wist mezelf nog terug te knokken, pakte de tiebreak en won daarna de derde set vrij snel met 6-2, totaaluitslag 3-6 7-6 6-2. Het was een opluchting want de week ervoor had ik zelf nog een matchpoint gehad in de finale van Nijmegen en nu waren de rollen dus omgedraaid. Op naar de volgende dag, halve finale tegen de als eerste geplaatste David de Goede, ik begon erg sterk en gaf niks weg, won de eerste set met 6-4. Hierna werden de ballen echter wat ouder en begon ik wat last van mijn lies te krijgen en kon ik het net niet volhouden en verloor daarna met 6-4 3-6 2-6.. Jammer maar toch weer een goed resultaat. Maandag begint het NK in Amstelveen, dit is het laatste toernooi voordat ik weer terug ga naar de USA.. Let's Go !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten