zaterdag 24 september 2011

Busy days.. but out of the cast!!

De afgelopen week was een drukke week..
Naast al het schoolwerk ( 3 examens, meerdere computerdatabases, boekverslagen, presentaties en labs ) was er een zogenaamde 'recruit' uit Zuid-Afrika.. Een recruit is iemand die wellicht in het team wil komen spelen, of de coaches hebben interesse in deze speler.. Hij komt dan een bezoek brengen aan het team, de school, de stad, omgeving etc... vooral voor ons is dit ook leuk omdat we dan geld krijgen van de coach om hem naar goede restaurants en dergelijke mee te nemen.. In Zuid-Afrika spreken ze een soort dialect van het Nederlands dus het was wel leuk om een klein beetje Nederlands te praten.. hij vond het super en komt waarschijnlijk in januari bij ons in het team! Tenzij hij nog een betere school tegenkomt, maar die kans wordt klein geacht..

Een andere happening was afgelopen week, toen er 's morgens opeens het fire alarm afging in ons appartement. Politie en brandweer stond al binnen 10 minuten paraat, maar dit bleek onnodig... Rafa uit Peru had geprobeerd een ei te bakken maar dat wilde niet echt lukken... Blijkbaar zijn de Amerikaanse kookplaten net iets anders dan die in Peru! Uiteindelijk konden we er wel om lachen natuurlijk..

Naast deze gebeurtenissen was het natuurlijk nog belangrijker voor mij dat het gips eraf ging en dat ik weer mocht gaan revalideren! Dinsdag was het gips eraf, woensdag had ik een heel klein beetje getennist op miniveld en dit ging redelijk goed.. Ik moet veel oefeningen doen om de spieren en pezen weer sterk te maken.. Vandaag heb ik voor het eerst 20 minuten vanaf de baseline gespeeld, en er lijkt snel vooruitgang in te komen! Het moeilijkste zal nu zijn om het rustig aan op te bouwen, want dat is erg belangrijk.. Het liefst zou ik morgen alweer hele trainingen volgen en wedstrijden spelen maar ik moet nog even verstandig zijn.. De fysios staan altijd voor me klaar en helpen me erg goed, volgende week is ons volgende toernooi maar ik ben bang dat ik dat nog net niet ga redden.. We zullen zien! Lets Go SeaHawks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten