dinsdag 6 september 2011

Sitting time...

De afgelopen paar dagen met het loopgips ben ik vooral bezig met de dagen tellen.. nog 9 dagen en de cast mag er weer af!! Er worden wel een aantal vervangingsprogramma's voor mij gemaakt, zo ben ik onder andere veel bezig met Bike Madness, dat is een fiets workout in de gym... Daarnaast doe ik veel upper body fitness, maar ik heb zelfs ook even getennist! Als een van de trainers de ballen aangooit kan ik op 1 been toch nog uit de lucht wat forehands en backhands slaan, in ieder geval kan ik dan het gevoel een beetje behouden en ben ik toch nog bezig! Daarnaast heeft de coach me een opdracht gegeven omdat ik niet mee kan trainen, ik moet toch iets gaan doen waar het team profijt van heeft.. De keuze is ; een presentatie geven van een sportpsychologisch boek, een presentatie geven van een wedstrijd van de US Open 2011 of een onderbouwd en beargumenteerd voedingsschema maken wat er voor zal zorgen dat we als team betere voeding gebruiken.. Ik ben er nog niet helemaal uit waar ik voor zal kiezen, maar nog even de tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten