donderdag 1 september 2011

Walking cast...

Na een goede eerste trainingsdag met 2,5 uur tennis, de mijl binnen de tijd lopen en nog wat sprints was het 's avonds weer raak.. Ik kreeg weer last van dezelfde blessure en de volgende morgen deed zelfs gewoon wandelen weer veel pijn.. Na veel tijd besteedt te hebben met onze fysio Aldo zijn we naar een orthopedisch centrum gegaan en is besloten om mij 2 a 3 weken loopgips te geven.. Een zogenaamde Walking Cast..

Echt heel erg zuur dat ik nu helemaal niks kan doen, het enige wat ik mag doen is wat fitnessen en fietsen. Dit betekent ook dat ik het eerste toernooi van het najaar zal missen over 2 weken, de volgende is over 4 weken; doel is om daar weer fit te zijn en te spelen !!

Voor de komende 2 weken zal ik er dus zo bij moeten lopen....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten