zondag 18 september 2011

One more day !!

Morgen laatste dag in het gips !! Dinsdag mag het gips er eindelijk af... en mag ik (rustig) gaan beginnen met opbouwen om hopelijk weer snel fit te zijn! Afgelopen weekend was ons eerste toernooi met het team.. op een ander park in Wilmington genaamd Empie Park kwamen spelers van 6 verschillende scholen en werden er in verschillende schema's singles en dubbels gespeeld. Natuurlijk ben ik er het hele weekend bij geweest, maar ik kan eigenlijk niet echt beschrijven hoe moeilijk het is om het hele weekend te kijken en zelf niet te spelen.. Om mezelf toch gemotiveerd te houden heb ik coach gevraagd of ik mocht coachen op de baan en dat mocht! Hiermee had ik wat mooie successen, het kwam namelijk 3 keer voor dat een teamgenoot de eerste set verloor.. Daarna ging ik coachen op de baan en ze werden alle 3 gewonnen! Met name een nieuwe speler, Zachory Hublitz (Blitz) had een erg goede overwinning, hij verloor de eerste set met 1-6 en na wat tips won hij uiteindelijk nog in 3 sets! Dit was de halve finale, en op de finaledag wist hij het toernooi te winnen! De dubbeltitel in het hoogste schema ging naar ons team Coop / Kosta. Goed weekend dus voor het team! Over 12 dagen is het volgende toernooi in Georgia... Ik ga alle zeilen bijzetten om daar fit voor te zijn! Let's Go Hawks !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten