woensdag 28 september 2011

Feels good to be back in the Birdcage !!

Het herstel is de afgelopen 2 dagen erg snel verlopen, ik werk elke dag met de fysio en doe veel oefeningen om de spieren en pezen weer sterker te maken. Vandaag heb ik voor het eerst een uur helemaal pijnvrij gespeeld. Eigenlijk ging het te goed, waardoor ik meteen langer wilde spelen.. maar juist nu is het belangrijk dat ik geen crazy dingen ga doen en zorg dat ik het goed op blijf bouwen. Het voelde wel erg goed om weer terug in de birdcage te zijn ; de birdcage is de naam van onze banen, het is omringd door hekken..

Daarnaast hebben we deze week een erg goede maaltijd gehad, een vriend en fan van ons team die hier ook studeert wilde zijn kookkunsten tonen.. Deze waren dan ook een stuk beter dan die van de gemiddelde amerikaan.. Impressive!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten