zondag 30 oktober 2011

Good Tournament..

Het was een goed toernooi deze week, maar toch met kansen op meer !! Rafa en ik begonnen vrijdag morgen de dubbel tegen Jersey en zijn partner, en vanaf het begin waren we erg fel en domineerden we de wedstrijd.. Net zoals in spring-season is de dubbel een 8-game proset, en we wonnen met 8-2 !! Het was mooi om Jerz zo te verslaan, want afgelopen jaar voelde hij zich soms te goed voor het team omdat hij in het laatste jaar was en wij pas net begonnen waren... Daarna speelde ik mijn single tegen een speler van UNC Greensboro.. Ik begon aardig won de eerste set makkelijk, de tweede set liet ik daarna net schieten maar in de derde set was ik er weer bij, en won uiteindelijk met 6-3 6-7 6-3.. Ik dacht daarna dat ik klaar was voor de dag en pas de volgende dag weer in actie zou komen, maar er stond nog een single te wachten! De volgende ronde zou ik gaan spelen een Mexicaan die 800 staat op de ATP-ranglijst.. Hij heeft ook college tennis gespeeld en won samen met John Isner de All-Americans (nummer 1 van Amerika in college tennis) Ik begon erg goed en haalde zeker weer m'n hoge niveau van sommige wedstrijden deze zomer en won de eerste set na een dubbele break met 6-3.. Ik kon het helaas net niet volhouden en verloor de tweede set met 3-6.. De derde set begon en het ging erg gelijk op, er waren geen breakpoints te noteren en het kwam aan op een tiebreak in de derde set.. Hierin speelde hij helaas net iets effectiever en ik verloor nipt met 6-3 3-6 6-7 (5). Coach was wel erg tevreden met mijn spel, hij zei dat ik erg goed aan het tennissen was en dat hij me nog nooit zo goed had zien spelen... De volgende dag traden Rafa en ik aan in de volgende ronde van de dubbel, tegen onder andere de broer van Julien Benneteau.. We begonnen iets te stroef maar konden daarna goed bij blijven, we kregen echter geen grote kansen in de goede service games van de tegenstanders en verloren uiteindelijk met 4-8... Desondanks een goed toernooi, nog een paar weken en dit semester zit er alweer op !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten