maandag 3 oktober 2011

Weekend without the Team

Afgelopen weekend had het team een toernooi in Atlanta, Georgia. Vanwege de blessure kon ik nog niet spelen en ben ik ook niet mee gegaan hier naartoe.. Dit betekende een weekendje vrij in Wilmington, ik kon wel elke dag oefeningen doen met de fysio en heb kunnen trainen met de spelers die vorig jaar nog wel bij het team zaten. Ook was onze fitness coach gewoon beschikbaar dus heb ik een aantal keren alleen met hem gewerkt.
Tevens was het een van de laatste weekenden dat ik nog heb kunnen genieten van het strand (zie foto!), want de komende paar weken zijn er weer nieuwe toernooien. Volgende week is er een toernooi bij de University of Elon en de week erop in Chapel Hill.. Als alles volgens plan verloopt ben ik weer helemaal fit om hier te gaan spelen !! Let's Go Hawks !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten