maandag 12 maart 2012

Spring Break !!

Het is Spring Break in Amerika !! Een week vakantie waarin alle "normale" studenten meestal een week op vakantie gaan of terug naar de familie.. Met het tennisteam zit dit er helaas niet maar coach wil wel altijd dat we naar een leuke plaats gaan voor de wedstrijden en nu zijn we in Florida! Afgelopen weekend hadden we twee wedstrijden tegen relatief mindere teams, doordat ik 2 slechte trainingen had voorafgaand aan deze wedstrijden werd ik niet opgesteld in de singles.. Dan besef je weer dat er allemaal goede spelers in het team spelen en dat je er elke dag moet staan want anders is er zo iemand anders om je plek in te nemen! Ik speelde wel beide keren de dubbel met verschillende partners (Coach was een beetje aan het uitproberen) waarvan de eerste wel erg speciaal was. Ik speelde met Matt (Cheers) die vorig jaar in januari tegelijk met mij hier gekomen was maar hij was nog nooit opgesteld in een officiele wedstrijd. Dit was de eerste keer en hij speelde erg goed, we wonnen de dubbel met 8-4!! De tweede wedstrijd dubbelde ik samen met Kaue en deze wonnen soepel met 8-2.. beide wedstrijden werden ook makkelijk gewonnen als team..

Inmiddels zijn we in het hotel aan het strand in Jacksonville, Florida met een mooi zwembad en alles erop en eraan! Vanavond mogen we helaas niks doen omdat we morgen de eerste wedstrijd spelen tegen University of North Florida.. Ik speel morgen weer de dubbel met Rafa en de single! Morgenavond hebben we vrij, de dag erna reizen we naar de stad Tallahassee waar we donderdag de tweede wedstrijd hebben.. Ik heb er veel zin in !!! GO HAWKS !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten