woensdag 14 maart 2012

Winning and Losing at the same time..

Terwijl ik een van mijn betere wedstrijden speelde, leden we als team een van de zuurste nederlagen ooit.. We begonnen goed met de dubbels.. Kosta en Coop wisten te winnen maar Sam en Reilly stonden een break achter, het leek er dus op dat Rafa en ik de beslissende dubbel moesten binnenhalen! We kwamen een break voor maar onze tegenstanders wisten terug te breaken.. het ging gelijk op tot aan 8-8 waarop we een beslissende tiebreak moesten spelen.. Hierin was de intensiteit erg hoog maar we speelden goed en wonnen de tiebreak 7-5!! De dag voor de wedstrijd sprak ik met een jongen van het andere team uit Brazilie en hij bleek ook Pedro te heten, nadat ik in de dubbel tegen hem moest spelen, moest ik er ook in de singel tegen! Ik speelde zoals ik wilde en kon hem met agressief spel aan de kant zetten en won met 6-4 6-3! Een erg goede zege, en Rafa had ondertussen ook zijn singel gewonnen maar Coop verloor waardoor we 3-1 voorstonden! Kosta en Blitz verloren hun singles waardoor het aankwam op de wedstrijd van Kaue.. De hele baan was omringd met supporters en iedereen probeerde zo luid mogelijk te zijn tussen de punten door.. Kaue speelde goed maar verloor uiteindelijk erg ongelukkig met 6-7 6-0 6-7... Een hele zure nederlaag, maar coach was tevreden met de manier waarop iedereen had gevochten en dat we in een moeilijke situatie toch laten zien dat we altijd er voor gaan.. Daarna terug naar het hotel om wat uit te rusten, wat overigens niet mis was.. zie de foto vanuit onze hotelkamer!


Weinig tijd om daar nog wat van mee te pikken hadden we echter niet, want we zijn inmiddels al weer vertrokken naar Tallahassee (een andere stad in Florida) waar we vandaag getraind hebben.. Morgen spelen we tegen Florida State University; een van de beste teams die we tegen krijgen het hele jaar... Tijd voor revanche dus!!! Let's Go Hawks!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten