zondag 27 februari 2011

Ups and Downs..

Doordat Kosta nog ziek was, speelde ik ook tegen Greensboro de dubbel samen met Illia, in het begin ging het gelijk op.. En uiteindelijk konden we de break forceren waardoor ik op 7-6 uit kon serveren. Op 15-30 hadden we een lang punt, ik kreeg een half hoge bal over me heen die ik net haalde, waardoor de tegenstander de bal makkelijk weg kon smashen.. hij sloeg hem echter recht door het midden en doordat ik via het hek omhoog sprong kon ik de bal nog net met het puntje van m'n racket terug duwen.. weer een smash.. ills kon de bal nog net keepen en daarna misten ze de volgende !! Come on!! mooiste punt van de dag gewonnen... 30-30.. daarna moesten we ballen pakken om het volgende punt te beginnen, maar de scheids vond het te lang duren en we kregen een time point violation... belachelijk maar meteen 30-40.. we moesten het maar accepteren.. Daarna toch nog 3 goede punten gespeeld en 8-6 gewonnen! Ook de andere dubbels werden gewonnen en het dubbelpunt binnen! Op naar de singles.. vanaf het begin van de wedstrijd zat ik er niet goed in en ik kon er ook niet inkomen.. mijn tegenstander speelde slim en bij mij lukte steeds minder ... verloren met 6-7 3-6.. baal als een stekker want was echt onnodig, totale off-day !! gelukkig als team wel gewonnen door goede zeges van onder andere Jersey en Shuks..

Vandaag een dag vrij gekregen van de coach.. die we goed kunnen gebruiken.. Coop heeft gratis massage-tickets voor het hele team en omdat het ook mooi weer (25 graden) is gaan we daarna naar de zee... even iets anders dan tennis en hopelijk volgende week weer fris beginnen !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten