zondag 13 februari 2011

Winners !!

Goed weekend achter de rug !! het weer was super en twee goede wedstrijden gespeeld...

eerste wedstrijd tegen Campbell speelde ik alleen de dubbel samen met Jersey, we hadden al best veel getraind samen en begonnen meteen goed, na twee vroege breaks was het snel klaar; 8-4 gewonnen !!
Nadat ook de dubbel van Coop en Shuks klaar was hadden we het dubbelpunt binnen! Ook Ills en Kosta wonnen hun dubbel nog, dus vol vertrouwen naar de singles ! Hierin wist iedereen te winnen, behalve Shuks die de 1e single speelde. Zijn tegenstander heeft in 4 jaar nog nooit een single verloren tegen UNCW en was nu ook helaas te sterk... maar totaal een 6-1 winst !

Op naar de zondag, het weer was nog mooier! en we hadden speciale roze outfits gekregen voor een actie van het gezondheidsprogramma van school.. wederom stond ik in de doubles line-up met Jersey, en coach wilde de singles pas bekendmaken nadat we alle doubles gespeeld hadden...
Jersey en ik begonnen meteen weer sterk, en na een vroege break konden we snel doorstoten en de tegenstanders daarna vrij makkelijk met 8-2 oprollen
Shuks en Coop hadden tegen die tijd hun dubbel ook al gewonnen, en ook Kosta en Ills waren weer sterk.. dubbelpunt binnen !
Daarna was het afwachten wie er mocht singelen... coach kwam met de opstelling en had mij op de 6e single gezet... vandaag was het geen P-molio maar noemde hij me de P-molinator.. Ik begon erg goed aan de wedstrijd en stond meteen 4-0 voor... Mijn tegenstander werd daarna een beetje hopeloos en ik kon snel doorstoten , en was als eerste single klaar ; 6-1 6-0 !! Eerste college single die ik volledig uitspeel (na de set tegen davidson)!
Ook de rest van het team deed het goed, iedereen won zijn single dus totaal 7-0 gewonnen !!

coach was zeer tevreden, voor een verslag + foto + zijn idee over mijn wedstrijd kijk op:
http://www.uncwsports.com/ViewArticle.dbml?SPSID=92901&SPID=11326&DB_LANG=C&ATCLID=205095334&DB_OEM_ID=19800

Morgen (maandag) vertrekken we naar Elon, om daar te trainen en in een hotel te slapen, dinsdag wedstrijd !!

2 opmerkingen: