woensdag 29 juni 2011

Brothers...

Vandaag was de eerste ronde in Utrecht.. Voor het eerst stonden mijn broertje Jochem en ik allebei in het hoofdschema van een A-toernooi. Jochem heeft de laatste weken goed staan tennissen en wist zich maandag en dinsdag via het kwalificatietoernooi te plaatsen voor het hoofdschema. We mochten zelfs naast elkaar spelen, dus we konden elkaar goed aanmoedigen... Ik won mijn wedstrijd met 6-0 6-0 en jochem wist het helaas net niet te redden.. toch goed dat hij in het hoofdtoernooi was gekomen!

Morgen de volgende wedstrijd ! Ook ga ik in Utrecht de dubbel spelen met Timion Meijs, vorig jaar verloor ik van hem de single op hetzelfde toernooi in Utrecht, en hij heeft de afgelopen jaren ook college tennis in Amerika gespeeld... Eens kijken of we wat Amerikaanse tactieken kunnen toepassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten