donderdag 9 juni 2011

Into the quarters..

Woensdag is het A-toernooi in Den Bosch begonnen, dat was mijn eerste officiele wedstrijd op gravel sinds augustus 2010!! Wel even wennen dus.. maar na een wat moeizame start kon ik uiteindelijk toch vrij makkelijk de wedstrijd naar me toe trekken met 6-4 6-2. Op naar de tweede ronde, hierin zou ik aantreden tegen een jong talent uit Nederland die momenteel 200 van de wereld staat bij de junioren. Een mooie kans om te laten zien dat ik veel geleerd heb in Amerika! Na 's ochtends ingespeeld te hebben op de banen van David Lloyd (samen met Pim Toonders, die ook speelt in Den Bosch) was ik er helemaal klaar voor.. Daar aangekomen bleek het echter een flinke tegenvaller te zijn, de tegenstander kwam niet opdagen.. ik was er voor niks naartoe gereden en sta met een opgave in de kwartfinales.. Balen !!
Morgen (vrijdag) speel ik de kwartfinale om 14.30 u!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten