donderdag 30 juni 2011

Double duty on friday..

Ook vandaag in Utrecht weer gewonnen! Eenmaal aangekomen op het park moest ik lang wachten voordat ik kon beginnen.. ze hadden gezegd dat ik rond half 4 de baan op kon maar het liep allemaal erg uit en kon pas rond 5 uur starten.. Tevens waren rond die tijd weinig mensen op het park dus er was helemaal geen sfeer. Ik begon niet sterk maar kon gelukkig wel bij blijven en wist de eerste set alsnog te winnen met 7-5. In de tweede set kwam ik met 4-1 voor, maar door concentratieverlies liet ik hem terug komen tot 4-4. Na even boos te zijn geworden op mezelf werd ik weer wakker en wist uiteindelijk de wedstrijd met 7-5 6-4 naar me toe te trekken.

Morgen zal het beter moeten! Want dan speel ik de kwartfinale tegen de eerste geplaatste om 16.30u. Daarna ook nog de dubbel met Timion Meijs... Let's Go !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten