vrijdag 17 juni 2011

Teletext

Gister mijn eerste overwinning op een top-30 speler behaald!!! Na goed ingespeeld te hebben en aangekomen in Prinsenbeek bleek het weer erg slecht te zijn, en moesten we naar binnen in een hal in Roosendaal. Ze hadden niet zoveel banen dus we moesten redelijk lang wachten voordat we mochten beginnen... De snelle binnenbanen bleken uiteindelijk niet in mijn nadeel, we serveerden allebei sterk en de eerste set werd een tiebreak. Hierin maakte ik net iets minder fouten.. In de tweede set brak ik hem op 3-3 en kon het daarna goed uitserveren, uitslag 7-6 6-4!
Daarna ook de dubbel met Stijn Simons nog gewonnen, 6-4 6-4.
Vandaag speel ik tegen de nummer 16 van Nederland, en toevallig dat deze jongen ook in Amerika heeft gespeeld, hij was met zijn team Nationaal kampioen van Amerika geworden een paar weken terug, een mooie uitdaging dus!

Daarnaast ook iets anders wat ik nog nooit meegemaakt had... mezelf op teletekst zien!!



Heb er veel zin in!!! Let's Gooooo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten