zaterdag 18 juni 2011

jammer...

Helaas niet kunnen redden in de kwartfinale tegen Peter... In de eerste set speelde ik te voorzichtig en ondanks veel gamepoints en breakpoints verloor ik de eerste set uiteindelijk met 6-1..
Daarna begon ik pas echt goed te tennissen en ging ik er vol voor... we deden er allebei een paar tandjes bovenop en ik kwam met een break en 4-1 voor. Even later op 5-4 had ik een setpoint maar die werd weg geserveerd... Na een aantal hele mooi punten op 5-5 en een paar goede passings van peter werd het uiteindelijk 7-5 voor hem..
Het eerste wat hij zei toen we klaar waren was; we moeten maar snel eens samen gaan trainen..
Uiteindelijk ben ik tevreden over de tweede set, maar toch zo dichtbij om er een derde van te maken!

Daarna moest ik me weer opladen en met Stijn de dubbel spelen (ook tegen Peter). We kwamen er echter nooit lekker in. De eerste set moesten we buiten spelen en de tweede set naar een hal in Etten Leur. Het zat er niet in en we verloren in 2 sets, hadden er meer van verwacht.

Achteraf is het flink balen, maar kan toch terugkijken op een goed toernooi! Met een aantal zeer mooie overwinningen! Ook de coaches in Amerika waren hier tevreden mee, the hard work is paying off...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten