zaterdag 9 juli 2011

One more point......

Gister een lange dag gemaakt in Bels... Ik ging er vanuit dat ik maar 1 wedstrijd zou spelen, maar ik kreeg donderdagavond om half 12 opeens nog te horen dat ik 's middags ook al moest spelen in het volgende toernooi in Hamont! De toernooien in Belgie overlappen elkaar soms dus kun je in 2 toernooien tegelijk spelen... Ik hoopte dat ik deze wedstrijd min of meer kon gebruiken om in te spelen en dat was gelukkig ook zo.. 6-1 6-1 gewonnen! Daarna door naar de Koninklijke Hasseltse Yachting Club voor de volgende wedstrijd.. Mijn 1 jaar oudere tegenstander kwam ook uit Nederland en het werd een boeiende wedstrijd... We kregen zelfs meerdere keren in de wedstrijd nieuwe ballen! Ik begon erg sterk en wist de eerste set met 6-3 te winnen, de tweede set werd hij beter en die ging met 3-6 naar hem... Daarna volgde een spannende derde set waarin ik een break achter kwam, maar deze wist ik terug te pakken en op 5-4 had ik zelfs 2 matchpoints op zijn service. Hij maakte echter twee keer een erg goed punt en een aantal spannende en lange games later werd het alsnog 5-7 voor hem.... totaal score 6-3 3-6 5-7... Enorm balen want ik zat er erg dichtbij! Desondanks wel weer een aantal goede wedstrijden kunnen spelen! Het was een leuk toernooi, de toernooileiders vonden mijn blog ook mooi en die hebben ze zelfs verspreid of facebook... daarom ook weer special thanks naar sponsor Bowers & Wilkins !!

Wel had ik nog een troost.. na de wedstrijd was het weer proberen een bal op dat hoge gebouw te krijgen (zie filmpje van een paar berichten eerder) en nu kreeg ik er 2 ballen op! Ze zitten er aan te denken om volgend jaar tijdens het toernooi daar een speciale Pedro Mol Trophy te maken, en een contest te maken met als doel ballen op dat gebouw te slaan! Ik ben er in ieder geval weer bij volgend jaar... Ze willen graag nog meer Nederlanders op hun toernooi dus als je interesse hebt let me know!

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je deelname aan ons tornooi. We vonden het aangenaam en tof met jou op de club.
    See you next year,

    De tornooileiding van Kon. TC Hasselt Yachting Club

    BeantwoordenVerwijderen