woensdag 6 juli 2011

Oui Oui ! Allez !

Ook vandaag in Belgie weten te winnen!! Samen met vriend en collega Jovanni Meeuwsen waren we naar Hasselt gereden en ik was ruim op tijd om nog een goede warming-up te doen.. Speelde tegen een Franstalige Belg, nummer 30 van Belgie... tijdens het inspelen moest ik van de scheidsrechter nog van shirtje wisselen omdat op de eerste teveel reclame stond (david lloyd logo) .. maar daarna konden we echt beginnen! Ik begon echter niet sterk en kwam de eerste set al snel met 5-1 achter, wist nog terug te komen tot 5-4 maar verloor uiteindelijk de set met 6-4.. Toch had ik het gevoel dat ik op dat moment mentaal sterker was en ik was vastberaden de tweede set goed te beginnen.. ook dit mislukte, door een paar stomme fouten kwam ik 2-4 achter en 15-40 op eigen service... eigenlijk 2 halve matchpoints voor hem! ik wist alsnog terug te komen en toen was het in de tweede set erop en erover; 6-4 voor mij... Het was sponsoravond op de Koninklijke Hasseltse Yachting Club en het werd steeds drukker op het park, er stonden ook een heleboel dure auto's geparkeerd.. We begonnen aan de derde set en ondanks dat we allebei iets vermoeid raakten, bleef het niveau maar stijgen.. In de hele derde set was geen een breakpoint te noteren en kwam het uiteindelijk aan op een tiebreak die ik met 7-5 wist te winnen!!! Na een zuivere speeltijd van 2 uur en 57 minuten was de Totaalscore 4-6 6-4 7-6... Erg goede overwinning, de toernooileider was enthousiast en maakt er ook echt iets leuks van op zijn toernooi! We hadden samen nog wat gedronken, hij stelt het zeer op prijs als er Nederlanders met zijn toernooi meedoen...
Vrijdag om 17.00 uur de volgende ronde !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten