dinsdag 5 juli 2011

Pedro in Belgium....

Vandaag de eerste wedstrijd gehad in het Belgische Limburg... Samen met Niels Dammers (Nederlandse coach bij Tennisvereniging Lommel) gingen we op zoek naar de Hasseltse Yachting Club, en we vonden het uiteindelijk op een scheepswerf, een erg mooi park omringd door water. Ze hebben een groot aantal gravel banen en er liggen veel (speed)boten aan de kade...
dit is net achter het  clubhuis...

achterkant van het clubhuis net bij het water... nog even snel een broodje eten...

de wedstrijdleider was erg enthousiast en ik mocht al snel beginnen op Plein 1 (belgisch voor baan 1)
Na even ingeklopt (ingeslagen) te hebben, had ik een goede start en eigenlijk was de wedstrijd al snel over... 6-0 6-1 gewonnen...
ik serveerde een stuk beter dan vorige week en dat maakt al meteen een groot verschil..

Morgen zal het echter moeilijker gaan worden, dan wacht de nummer 30 van Belgie! Tevens is het dan sponsoravond op de Yachting Club en volgens de wedstrijdleider zal er veel publiek komen.. heb er zin in !! Om 18.30u morgen (woensdag) mag ik weer aantreden.. vamos!

Na de wedstrijd vond ik overigens dat ik nog niet meteen naar huis kon.. er stond namelijk een groot gebouw op die scheepswerf en ik moest en zou het een keer proberen om er een bal op te krijgen.. Dit leek makkelijker dan gedaan, maar ik kwam toch aardig in de buurt (zie filmpje!),

Geen opmerkingen:

Een reactie posten