woensdag 13 juli 2011

Treehouse..

Vandaag eerste ronde bij Lobbelaer gewonnen!! Mijn tegenstander speelde veel alles of niets (in amerika ook wel treehousing genoemd, vooral als het goed lukt) en wist hier in het begin erg veel goede punten mee te maken. Hierdoor kon ik niet goed in m'n ritme komen en kwam ik een set en een break achter.. De banen waren slecht en net achter de baseline ontstonden zelfs best diepe kuilen waardoor het gevaarlijk werd om door te spelen.. De wedstrijdleiding besloot toen om onze wedstrijd op een andere baan verder te laten gaan, en op de nieuwe baan verloor ik nog maar 2 games! Einduitslag 5-7 6-3 6-1...

Morgen (donderdag) speel ik de volgende wedstrijd tegen trainingsmaatje Joris van Eck, hij speelt ook in de USA (al meerdere jaren) en als we in nederland zijn gaan we regelmatig samen trainen! Daarna speel ik ook nog de dubbel samen met een andere trainingsmaat Ille van Engelen. Ook hij speelt in de USA...

Let's Go !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten